Lid worden?

Welkom op de site van de buurtvereniging Beuseberg! Onze buurtvereniging is groot (we zijn de 500 leden gepasseerd), actief en gezellig.

Wat is er te doen?

De leden van de buurtvereniging organiseren veel verschillende activiteiten, voor jong en oud. Het jaarprogramma ziet er ongeveer als volgt uit:

Biljarten Elke 1e dinsdagavond van de maand
Jaarvergadering / Nieuwjaarsreceptie januari bij de Café Restaurant de Poppe
Seniorenclub februari, maart, april, september, oktober , november en december
Toneelavonden maart
Carnaval februari/maart
Pasen maart/april
Fietstocht 2e Pinksterdag
Kinderspelavond 8-12 jr mei
Oud ijzeractie juni
Voorjaarsfeest & Vogelschieten juni
Busreis augustus
Vissen augustus
Kinderspelmiddag 4-8 jr. september
Zaalvoetbal september – april
Dropping november
Schieten oktober
Sinterklaasfeest november

Informatie

De ‘postbodes’ fietsen regelmatig rond om rode flyers te bezorgen als er weer een activiteit aanstaande is. Ook komt er 4 keer per jaar het Beusberger Boekje uit. Wij hebben onze eigen website www.beusberg.nl en zijn te vinden op Facebook (Beuseberg Buurt).

Lid worden?

Wilt u lid worden? U betaalt 12,50 euro per persoon per jaar, kinderen tot 16 jaar betalen geen lidmaatschap (mits 1 van de ouders lid is). U kunt zich aanmelden via het aanmeldformulier in het Beusberger boekje, door hier te klikken of neem contact op met de secretaris via info@beuseberg.nl.

Wet op de privacy

Ook wij hebben met de wet op de privacy te maken. Onder het kopje ‘wet op de privacy’ op de site, kunt u lezen wat dit voor u betekent.

Tot slot

Wilt u meer weten over de buurt of over de vereniging? Uw buurman of buurvrouw vertelt u er graag meer over.  Hopelijk zien we u bij één van de activiteiten.

Tot ziens!

Met vriendelijke groet,